Så går det till...
1. KONTAKT
Du kontakta oss och berättar om din verksamhet och vad du vill få ut av hemsidan samt vilket paket du är intresserad av.
4. AVSTÄMNING
Förslaget presenteras och avstämning och eventuella korrigeringar av text, bilder och funktioner.
2. TEXT & BILD
Du skickar oss texter och bilder som själv du har. Ju mer desto bättre. Logotypen är också viktig. Har du ingen kan vi skapa en åt er.
5. PUBLICERING
Efter att du godkänt hemsidan så publicerar vi den live på nätet.

3. DOMÄNNAMN
Om du äger ett domännamn så skickar du oss inloggnings-uppgifterna. Om inte så köper vi en ny domänadress åt er.
Kostar ca 150 kr/år.
6. UPPDATERING
Om du själv vill sköta de löpande uppdateringarna av hemsidan så skapas ett administratörskonto åt dig. Vi kommer att tillsammans gå igenom hur detta går till.
Vill du att vi sköter uppdateringarna så tillkommer 450 kr/timme, exkl. moms.